• ۱۶ آبان, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: 0

می دانیم که حفظ سلامت حیوان خانگی یکی از اولویت های اصلی هر یک از صاحبین حیوانات می باشد و در وهله اول، رساندن حیوان خانگی خود به دامپزشک می تواند مهمترین مسئله شما باشد. برخی از حیوانات خانگی دارای خلق و خوی های عجیبی می باشند که این امر ممکن است مراجعه شما به دامپزشک را به دردسر بزرگی تبدیل کند. برخی از این گونه رفتار ها شامل پرخاشگری ، استرس زیاد ، ترس و… می باشد.

بیمارستان دامپزشکی ققنوس این امکان را برای شما فراهم کرده که می توانید امور درمانی دامپزشکی را در منزل برای حیوان خانگی خود انجام دهید. لازم به ذکر است با امکانات فراهم شده کیفیت ارائه این خدمات در منزل شما تفاوتی با محیط بیمارستان نخواهد داشت.

مزیت انجام خدمات درمانی در منزل چیست؟
استرس کمتر برای شما و حیوان خانگیتان:

زمانی که خدمات درمانی در منزل برای حیوان خانگیتان انجام می شود، به حیوان خانگی شما این فرصت داده می شود که قبل، حین و بعد از معاینه استرس کمتری را تحمل کند. این آرامش و استرس کمتر به دامپزشک اجازه می دهد تا درک کامل تری از سلامت کلی حیوان خانگی داشته باشد. توانایی دامپزشک شما برای انجام یک معاینه جامع می تواند به معنای تفاوت بین تشخیص زودهنگام  و عدم  تشخیص و درمان بیماری باشد.

همه افراد در طول روز درگیر مسایل روزمره ی زندگیشان می باشند. در این بین یافتن زمانی مناسب جهت مراجعه به مراکز درمانی دامپزشکی جهت انجام امور درمانی، ممکن است برای افراد کار دشواری باشد. انجام أمور درمانی در منزل توسط تیم پزشکی بیمارستان دامپزشکی ققنوس ، این فرآیند را برای صاحبین حیوانات خانگی بسیار ساده می نماید. اگر تعداد حیوانات خانگی شما بیش از یک عدد است، به جای اینکه به دفعات مکرر حیوانات خود را با باکس به کلینیک ببرید، می‌توانید همه ی أمور درمانی آن‌ها را در طول یک روز در منزل انجام دهید.

جلوگیری از آسیب های احتمالی در حیوانات دچار استرس و ترس: 

یک مشکل بزرگ برای بسیاری از صاحبین حیوانات خانگی، سوار کردن حیوان خانگی خود در ماشین برای رفتن به دامپزشک است. حیوانات خانگی اغلب در محیط های بیرون از خانه مخصوصا در محیط درمانی دچار استرس و پرخاشگری می شوند.

خوشبختانه بیمارستان دامپزشکی ققنوس به کمک تیم خبره ی پزشکی خود، این امکان را برایتان فراهم کرده که بتوانید بسیاری از امور درمانی مربوط به حیوان خانگیتان را در منزل انجام دهید.

این اقدامات شامل:

ویزیت و چکاپ اولیه

سرم تراپی و انواع تزریقات

انواع کیت ها و آزمایشات تشخیصی

کوتاهی ناخن، تخلیه کیسه مقعدی و …

تزریق واکسن و ضد انگل مورد نیاز حیوانات

انواع نمونه گیری ها جهت آزمایشات تشخیصی

تمامی معاینات دستگاه تنفسی و قلبی حیوانات خانگی

مدیریت زخم ها و آسیب ها و تعویض پانسمان های جراحی

بیهوشی و آرامبخشی حیوانات در صورت نیاز به جا به جایی

 

جهت هماهنگی و تعیین نوبت با پذیرش بیمارستان تماس حاصل فرمایید:

22270401-021    22272002-021

(داخلی 1)